Uvjeti korištenja

Podrazumijeva se da korisnici svojom registracijom na stranicama Zlatarne AR, kao i korištenjem istih i/ili narudžbom putem istih bezuvjetno prihvaćaju ove Uvjete korištenja.

Izjava o zaštiti privatnosti i prikupljanju i korištenju osobnih podataka

Prikupljaju se samo nužni, osnovni podatci o kupcima/korisnicima. Vaše osobne podatke, koje dajete svojevoljno, pohranit ćemo za našu statističku obradu podataka. Svi se podatci strogo čuvaju i dostupni su samo za potrebe izvršenja poslovne djelatnosti. U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) čl. 11, Obrt „AR“ ne ustupa podatke kupca/korisnika trećim osobama bez prethodnog izričitog pisanog odobrenja kupca/korisnika, osim u slučaju zakonske obveze ili odluke nadležnog tijela vlasti.

Prikupljeni podatci se ne koriste za marketinške kampanje. Djelatnici Obrta „AR“ i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Potrebne podatke koristimo isključivo u svrhu obrade narudžbe, ponude i isporuke robe. Registracijom na našim internet stranicama i/ili kupovinom putem istih / prihvaćanjem Uvjeta korištenja dajete Vašu suglasnost za obradu Vaših podataka u navedene svrhe. Korisnik je suglasan da ga Obrt „AR“ može kontaktirati pisanim putem, telefonski ili putem elektroničke pošte. U svakom trenutku registrirani korisnik ima pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu netočnih, nepotpunih ili neažuriranih podataka.

Izjava o odricanju od odgovornosti

Obrt „AR“ ne preuzima odgovornost za bilo kakve propuste ili pogreške na ovim internet stranicama. Također, ne preuzimamo odgovornost za povremeno moguće nefunkcioniranje stranica i njenih dijelova.
Obrt „AR“ zadržava pravo izmjene, dopune ili uklanjanja bilo kojeg dijela ovih internetskih stranica u bilo kojem trenutku. Promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internetskim stranicama.

Obrt „AR“ zalaže se za održavanje informacija na stranicama ažurnim i točnim. Obrt „AR“ ne može jamčiti kontinuiranu apsolutnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na ovim internet stranicama. Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima. Obzirom na mogućnost različitog prikaza na zaslonu računala/tabletu/pametnom telefonu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo jamčiti potpunu sukladnost boja naših proizvoda s bojama kako ih vidite na zaslonu svog monitora. Sve dodatne informacije rado ćemo pružiti na upit. Ne možemo odgovarati za pogrešne opise i slike. U slučaju pogrešno isporučenog proizvoda zamijenit ćemo ga ispravnim ili vratiti uplaćena sredstva.

Uvjeti narudžbe

Ove internet stranice sadrže informacije o proizvodima koje nudi Obrt „AR“, te služe kao elektroničko prodajno mjesto tvrtke uz mogućnost narudžbe.
Uvjeti narudžbe određuju način korištenja internet stranica i odnose se na registraciju kupca, narudžbu, način plaćanja, dostavu, te povrat i zamjenu.
Kupac može biti svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba. Maloljetne osobe, djelomično ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu postaviti narudžbu samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.
Prodaja i isporuka robe vrši se na području Republike Hrvatske i država unutar EU.

Registracija i narudžba kao gost

Da biste postavili narudžbu potrebno je obaviti registraciju na našim stranicama ili postaviti narudžbu kao GOST korisnik, bez nužne registracije. U oba slučaja korisnik je, prilikom izrade narudžbe, obvezan prihvatiti ove Uvjete korištenja ukoliko želi postaviti narudžbu.
Preporučamo da se registrirate u našoj internet trgovini prije same narudžbe i kreiranja košarice kako biste u miru odabrali željene proizvode. Nakon popunjavanja obrasca za registraciju s potrebnim, točnim i istinitim podatcima, dobit ćete e-mail sa daljnjim uputama. Pri popunjavanju obrasca za registraciju potrebno je unijeti svoju izabranu zaporku/lozinku/password. Molimo da zaporku čuvate i ne dijelite je s trećim osobama.
Obrt „AR“ zadržava pravo ne isporučiti robu na temelju narudžbi s nepotpunim i/ili netočnim podatcima.

Narudžba i cijene proizvoda

Izabrani proizvod stavljate u košaricu klikom na “Dodaj u košaricu”. Kada želite postaviti narudžbu, kliknite na “Pregledaj košaricu”. Ukoliko sadržaj košarice odgovara onome što ste htjeli naručiti, kliknite na “Narudžba”. Nakon klika na “Narudžba” otvorit će se stranica na kojoj je potrebno provjeriti i potvrditi podatke o adresi za dostavu, adresi za naplatu, načinu plaćanja. Klikom na “Potvrdi narudžbu”, Vaša narudžba je postavljena.

Ukoliko se nakon izrade narudžbe iz bilo kojeg razloga predomislite i želite otkazati istu, molimo da, bez odgađanja, pismeno otkažete narudžbu putem KONTAKT FORME uz obvezno navođenje broja WEB narudžbe koju želite otkazati i Vaših podataka.

Narudžbu također možete izvršiti i telefonski na 023/700-487 ili e-mailom na info@zlatarna-ar.hr

Radno vijeme: ponedjeljak – petak 08:00 – 20:00

Sve cijene u izražene su u eurima, te sadrže pripadajuću stopu poreza na dodanu vrijednost (PDV) u iznosu od 25%.

Plaćanje:

  • virmanski ili bankovnom uplatom – po dobivenoj ponudi
  • kreditnim/debitnim karticama Visa®, Mastercard®, Maestro® i Diners® jednokratno ili obročno

U slučaju akcijske prodaje ili rasprodaje, popust se izračunava na istaknutu redovnu cijenu. Krajnja cijena za kupca vidljiva je u polju Akcijska cijena u slučaju akcijske prodaje, odnosno u polju Snižena cijena u slučaju rasprodaje, te se istaknuti popust odnosi na sva sredstva plaćanja.

Ukoliko naručeni proizvod trenutno nije ili više neće biti dostupan, o tome ćemo Vas obavijestiti na e-mail adresu koju ste predočili pri registraciji ili pri izradi narudžbe.

Ukoliko, zbog greške ili previda, cijena objavljena u internet ponudi nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena, zadržavamo pravo izmjene. Obrt „AR“ zadržava pravo informirati korisnika o promjeni ili ispravnosti cijene, te zatražiti od korisnika potvrdu ili otkaz narudžbe.

Obrt „AR“ se obvezuje isporučiti sve naručene i plaćene proizvode koji su u trenutku isporuke dostupni na zalihama. U slučaju nemogućnosti isporuke, Obrt „AR“ će kontaktirati korisnika i dogovoriti novi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe, dok će ostali dostupni proizvodi biti isporučeni. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda Obrt „AR“ će vratiti uplaćena sredstva.

Način plaćanja

Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave izvodi se plaćanjem po primitku ponude ili odmah (kartično plaćanje), na jedan od sljedećih načina:

  • virmanom,
  • općom uplatnicom ili
  • internet bankarstvom
  • kartično plaćanje – Visa®, Mastercard®, Maestro® i Diners®

Po odabiru proizvoda stavljanjem u košaricu i ispunjavanju web obrasca narudžbe, kupac dobiva ponudu s podatcima o proizvodu, usluzi dostave i opisom plaćanja uz poziv na broj ponude (cijena s iskazanim PDV-om). Dobivena ponuda vrijedi tri dana ukoliko na istoj nije drugačije navedeno.

Kod kartičnog plaćanja kupac uplatom potvrđuje i postavlja narudžbu odmah.

Po primitku uplate izvršit će se dostava narudžbe na adresu PLATITELJA.

Primitak uplate podrazumijeva zaprimljenu uplatu na žiro račun obrta „AR“. Primitak uplate na računu obrta „AR“ vidljiv je najčešće sljedećeg radnog dana, odnosno unutar 24 sata od trenutka plaćanja. Uplate provedene u petak najčešće su vidljive u ponedjeljak.

Trenutni načini plaćanja u našem prodajnom prostoru su gotovinsko plaćanje te mogućnost jednokratnog plaćanja svim kreditnim i debitnim karticama.

Povrat poreza – Tax free

Prilikom plaćanja u poslovnici zatražite obrazac za povrat poreza (Global Blue Form – Global Blue obrazac). Vaš  Global Blue obrazac, originalni račun i osobni putni dokument (putovnicu ili osobnu iskaznicu) pokažite na zadnjem carinskom prijelazu EU, kako bi vam carinski službenik ovjerio Vaš Global Blue obrazac sa kojim imate pravo na povrat poreza. Pokažite ovjereni obrazac Global Blue, originalni račun i osobni putni dokument (putovnica ili osobna iskaznica) na ovlaštenom isplatnom mjestu Global Blue sistema, te će vam novac biti isplaćen u gotovini. Ako želite isplatu na kreditnu karticu, informirajte se na isplatnom mjestu omogućava li isplate na kreditne kartice. www.global-blue.com

Uvjeti za povrat poreza:

  • minimalni iznos kupnje za povrat poreza za kupnje obavljene u Hrvatskoj je 100,00 EUR (s uključenim PDV-om)
  • ako je u obrascu priloženo više od jednog računa, iznos kupnje na svakom od njih mora biti veći od 100,00 EUR (s uključenim PDV-om)
  • rok za izvoz kupljenih dobara je 3 mjeseca od datuma kupnje
  • rok za povrat poreza je 6 mjeseci od datuma kupnje
  • prilikom kupnje u Hrvatskoj, tax-free obrazac mora biti potvrđen od strane hrvatske (ako je taj granični prijelaz iz EU) ili bilo koje druge EU carine s carinskim žigom.

Cijena i uvjeti dostave

Cijena dostave jednaka je za cijelo područje Republike Hrvatske bez obzira na težinu, volumen ili adresu kupca.

Dostavu paketa obavlja dostavna služba uz rok isporuke od 1 do 3 radna dana.

Status Vaše u pošiljke u svakom trenutku moći ćete pratiti putem sustava za online praćenje pošljki, upisom broja Vaše pošiljke koji ćete zaprimiti putem elektroničke pošte, nakon predaje pošiljke dostavnoj službi.

Dostava proizvoda vrši se samo radnim danima od ponedjeljka do petka. Radnim danima ne smatraju se subote, nedjelje i državni praznici.

Za sve narudžbe / uplate koje su zaprimljene radnim danom do 13.00 sati, isporuka kreće istog radnog dana, a vrijeme isporuke nadalje ovisi o Općim uvjetima poslovanja dostavne službe i adresi na koju se roba isporučuje. Za sve narudžbe/uplate zaprimljene radnim danom nakon 13.00 sati, isporuka kreće slijedećeg radnog dana.

Usluga pošiljke putem dostavne službe podrazumijeva dostavu na željenu adresu kupca. U slučaju da uručenje na adresi primatelja nije moguće, djelatnik dostavne službe će ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke sa informacijom o načinu i mjestu preuzimanja iste.

Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda pri čemu elektronički sustav obrta „AR“ izdaje narudžbenicu s iskazanom cijenom kupljenih proizvoda i cijenom dostave. Trošak dostave je iznos zasebno iskazan u košarici ispod cijene naručenih proizvoda.

Za područje Republike Hrvatske:
5,00 EUR (s uključenim PDV-om)

Za zemlje članice EU:
20,00 EUR (s uključenim PDV-om)

Rokovi dostave za zemlje članice EU su od 3 do 10 radnih dana.

Ukoliko obrt „AR“ nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, prodajno osoblje kontaktirat će Kupca telefonom ili e-mailom radi dogovora o zamjeni proizvoda ili otkazivanju naručenog proizvoda. Ostali naručeni proizvodi bit će isporučeni.

Trošak dostave naplaćuje se prilikom izračuna svih troškova narudžbe i prema važećem cjeniku dostavne službe.

Svi proizvodi su prije predaje dostavnoj službi detaljno pregledani i isporučeni u ispravnom stanju. Pakiranje proizvoda je izvedeno na način da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom uobičajenog transporta.
Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja pošiljku pregledati, vidljiva oštećenja prijaviti izravno dostavljaču, kao i Obrtu „AR“, te odbiti primiti oštećenu pošiljku. Potpisom prijevoznice/dostavnice i primitkom računa registrirani korisnik potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled, te da nema primjedbi.

NAPOMENA: Navedeni cjenik dostave pratimo redovito, no uslijed nenajavljenih promjena moguća su odstupanja, pa navedene cijene treba shvatiti okvirno.
Radi izbjegavanja nesporazuma, molimo da nas kontaktirate i provjerite stvarnu cijenu dostave prije postavljanja narudžbe, hvala na razumijevanju.

Reklamacije i povrat proizvoda

Zamjene, reklamacije i prigovor te materijalna odgovornost
Ako kupac primi proizvod koji želi zamijeniti za drugi proizvod, to može učiniti kontaktiranjem Obrta „AR“ na telefonski broj 023/700-487, radnim danom od 8-16 h. Naručeni proizvodi pakirani su tako da se uobičajenom manipulacijom u dostavi ne mogu oštetiti. Kupac bi trebao prilikom preuzimanja pregledati pošiljku te ako pakiranje ima vidljivih materijalnih oštećenja ili nedostataka, preporučuje se da kupac odbije primitak iste, budući da postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti u Obrt „AR“, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak ili oštećenje.
Ako Kupac utvrdi materijalne nedostatke na robi po primitku, reklamacije te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi na e-mail adresu info@zlatarna-ar.hr, poštom na adresu Špire Brusine 3, 23000 Zadar, Hrvatska, EU, ili usmeno na broj telefona 023/700-487, radnim danom od 8-16 h.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac može vratiti artikl na prethodno navedenu adresu, kako bi se reklamacija uvažila na temelju fizičkog dokaza. Ako se pomnim pregledom utvrdi da je došlo do oštećenja proizvoda namjernim/slučajnim mehaničkim postupkom, koji je nastao nakon što je proizvod pregledan i poslan kupcu, reklamacija će se odbiti odnosno osporiti. U takvom slučaju utvrđuje se materijalna odgovornost kupca za kupljeni proizvod.
Također, naglašava se da prema čl. 43. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), postoji pravo da, ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi u roku od mjesec dana od dana prijelaza rizika na Kupca (od dana kupnje proizvoda), a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja snosi trgovac. Ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi ne kasnije od 6 mjeseci od dana prijelaza rizika na Kupca/potrošača, troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja. Trgovac ne odgovara za materijalne nedostatke na proizvodu koji se pojave nakon 6 mjeseci od kupnje proizvoda. Proizvod koji se reklamira mora biti kupljen putem stranica Obrta „AR“ te po mogućnosti biti predočen uz originalan račun.
Reklamacije moraju biti propisno upakirane. Sve reklamacije nepropisno upakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.
Sukladno Uvjetima korištenja stranica Obrta „AR“ i odredbama čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, NN 110/15) /kupovina elektroničkim putem/ kupac može, ne navodeći za to razlog, izvršiti povrat proizvoda u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. Kupac je dužan pisanim putem obavijestiti trgovca o raskidu ugovora – povratu robe.
Sukladno odredbama čl. 77 st. 3 Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, NN 110/15) /kupovina elektroničkim putem/ kupac je proizvode dužan vratiti o svom trošku na adresu trgovca. Povrat treba biti unaprijed dogovoren.
Kupac je dužan nekorišten proizvod vratiti trgovcu u originalnoj ambalaži, sa originalnom etiketom, neoštećen i u ispravnom stanju, sa svom pripadajućom originalnom dokumentacijom – računom, uputama za uporabu, te dostaviti navedeno o svom trošku na adresu: Zlatarna AR, Špire Brusine 3, 23000 Zadar, Hrvatska , putem bilo koje dostavne / logističke službe koja posluje na području Republike Hrvatske ili osobno.
Trgovac zadržava pravo pregleda proizvoda i terećenja kupca u slučaju konstatiranih oštećenja, manjkavosti ili nepravilnost na proizvodu, pripadajućoj ambalaži, odnosno pratećoj dokumentaciji, te odbiti povrat proizvoda.
Sukladno odredbama čl. 76 st. 4 Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, NN 110/15) /kupovina elektroničkim putem/ ukoliko kupac iskoristi svoje pravo na povrat proizvoda u propisanom roku iz čl. 72 istog Zakona, trgovac će izvršiti povrat kupoprodajne cijene služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio kupac prilikom plaćanja.
Kupovinom u poslovnim prostorijama trgovca, putem maloprodajnih poslovnica – na viđeno, kupac ne ostvaruje pravo na mogućnost povrata proizvoda i povrata sredstava, bez obzira na rok, a sukladno važećim zakonskim propisima.
Podnošenje prigovora potrošača
Sukladno odredbi članka 10. stavak 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN41/14, 110/15), Obrt „AR“ omogućuje potrošačima podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama.
Sukladno odredbi članka 10. stavak 2. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), Obrt „AR“ omogućuje potrošačima podnošnje pisanog prigovora putem pošte na adresu:
Zlatarna AR
Špire Brusine 3
23000 Zadar
Hrvatska
Sukladno odredbi članka 10. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), Obrt „AR“ će u pisanom obliku odgovoriti na prigovor potrošača u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.